Ozleem_25 bende maalesef kaybettim canım 11 aralıkta kürtaj oldum hemde uyuşturulmadan oldum 🤦🏻♀️ 8+3 te kalmış kalbi durmuş . Kürtaj sonrası 28 gün gecti adet oldum . 2. Adetim 30 gün sonra oldu 3 gün ağrısını yaşadım . Valla kürtajı oldum catalda bıraktı gitti doktor bi dahada görmedim eşime receteyi alın acilden demişler okadar . Defalarca gittim yok grev yok patoloji sonucu çıksın öyle gel dediler oyaladılar ultrasyonla da bakan olmadı Allaha emanetim şuan 😅 ilk adetten sonra deneyebilirsiniz yazmış kızlae . Denedim tutmadı zaten kürtaj sonrası iyileşme olmazsa gebelik olmuşmazmış . Bu ay yine denedik . Rabbim büyük canım 🤲🏻 Allahım bize bunu bile yaşattığı için şükretmemiz gerek hiç evladı olamayan insanlar var bizim bebeğimiz cennete bizi bekliyor ❤️Allahım isteyen herkese evlat nasip etsin kuzum 🤲🏻🌸 Bizler anneyiz kaybetmiş olsakta meleğimiz cennette bedenen yoklar ama ruhları hep var ☺️ Kürtaj öncesi kalbinin durduğunu öğrendiğimde özelede gittim , sonrasında tekrar muayene amaçlı gittim ultrasyonla baktılar o zaman 5 gün felan olmuştu kürtajım . Kanama görünüyordu parça kalmamış dedi . İlk adetinden sonra gel kontrollü şekilde gebe kal dedi ama şimdi bir sürü masraf çıkcak … Bu hafta insallah devlete kan pıhtılaşma testi vermek için gitcem . Malum özeller para tuzağı artık hiç bir hastane düzgün davranmıyor paranlada olsa rezil oluyorsun 🤦🏻♀️