Emrevildan Erkek anneleri bebeğinizin ismine karar verdinizmi Çınar asaf istiyoduk aslında ama sanki bu yıl herkes asaf ismine yoğunlaştı o yüzden karar veremiyoruz bi türlü sizin bebeğinizin ismi ne 🙄
Yildizim Emrevildan bizim de bir oğlumuz olacak inşallah. Eşim Asaf ismini koymayı çok istiyor ama ben de bu sene çok fazla olduğu için istemiyorum bakalım nasıl olcak o yüzden karar veremedik daha
GokceGenc Emrevildan bnmde bebişimin ismi çınar olucak hayrlısyla çınar gökmen koyucaz gökmen eşimle bnm ismimin birleşimi oluyor.. cok uzun suredir hayalimizdi 😊
Bebebebe Cinsiyetini bilmiyorum😊 erkek olursa aklımda Yusuf var. Yada hüseyin kenan. Hüseyin babamın ismi 🤗 canım babam ❤️❤️