SerraveAnnesii minikbebegim19 Bazı devlet hastanelerinde tek kişilik özel odalar oluyor doktorunuza bi sorun eğer varsa başhekimlikle konuşup ayalayabilirsiniz o şekilde eşiniz yanınıza girebilir
sansli_anne minikbebegim19 valla ben tek başına doğum yaptım kaldım hiçte zorlanmadım Allaha şükür ki normal doğumdu hemen ayağa kalktım çocukla da kendim ilgilendim gelip bakanın olmayınca mecbur kalıyorsun zaten