Onurbunur Bucakta doğum yapan var mı varsa nasıl acaba tek kişilik odalar sanırım eş kalabiliyor mu özel odası var mı hemşireler nasıl doğum hanesi yada sezaryen sonrası durum nasıl bilen var mı acaba