meva1annesi 24+3 haftalık hamileyim kontrolde ölçüleri 23+4 çıktı kız olduğu için mi minyon ilerdeki haftalarda kilo alır mı böyle bişey yaşayan var mı aranızda
Bebiscann meva1annesi ilk iki çocuğum da yaşadım canım çok şükür şimdi biri 10 yaşında diğeri 7 yaşında hiç canını sıkma normaldir böyle olması
Tugcevemercimek meva1annesi benimde hep öyleydi 36. Hafta yine öyle bebek minyon dedi doktor benimde kız )
Kubos01 Biz 3 hafta oynardı doktor minyon bebek olacak dedi kızıma erken doğum yaptım şekerden 46 cmdi ama şimdi 3 yaşında maşallah 100 cm geçti kıyafet yetiştiremiyoruz büyüyorlar doğunca daha kolay gelişiyorlar yeterki sağlıkları yerinde olsun