Bktalg Merhabalar kızlar ben iki defa düşük yaptım. Tekrarlayan düşüklerimden dolayı doktor ilaçlı rahim filmi istedi çok korkuyorum aranızda çektiren var mı ? Bide almam gereken ilacı hiç bir eczanede bulamıyoruz bu durumu yaşayan oldu ?
yagmurrrra Bktalg bende rahim filmi çektirdim 5dklik bişey kalktım sonra normal bişey olmuyor korkmayın. İlacıda eczaneden alıyosunuz. Hem tüpte bi tıkanıklık varsa bi çoğunda akıp gidiyor
Cansuada24 Bktalg ben cektirdim ama anesteziyle benide cok korkuttular yok şöyle acıyor yok böyle illa acıycak sonucta ilac veriyorlar rahime ama dayanılmıcak gibi degilmiş boşuna anestezi aldım korkma kendini kasma stres yapma 5 dkka bilemedin 10 dakka sürüyor eger tüplerin tıkalıysa
SevimlimX Canım adet sancısı gibi bir sancı oluyor ilacı verirken yumurtalıkların da hissediyorsun ağrıyi ama abartılacak bişey değil asla rahat ol ben iki sefer çektirdim