Susambebis Kızlar bu bilgi ultrason kağıdında yazıyor mu🤦🏼♀️ Ve 34.haftda kaç olması lazım biliyormusunuz
mucizegebelik6 Kağıtta yazmaz doktor soyler canım ölçerse. 30. Haftadayım 3.3 du iyi dedi doktor sanırım 2.5 altı sıkıntı diye biliyorum 🤷♀️