AyseMndc ben ilk muayeneye gittiğimde 10bin civarıydı betam ve karından görünmedi, alttan bakınca göründü. Öyle fazla bi kilom yağlanmam vs da yok.
Hatta 1 hafta sonra kalp atışını dinlemeye çağırdı, yine karından görünmedi. Doktor da idrara sıkışık gelsen görürdük karın kasların biraz sıkı ondan görünmüyor dedi. Yine alttan baktı, ilk kalp atışını da öyle duydum.
Yani şu değerin üstünde karından görünür diyenlere bakmayın, kişiye göre cihaza göre hatta doktorun tecrübesine göre bile değişir.