YmsGEZER Sbm050421 bizde 9 haftalik bir tane 2.5 yaşında oğlum. Var ama oğlum da çok rahatım bunda çok şikayetlerim var bakalım ne olacak doğum sezeryan olacağı için herhalde Eylül başı mı olur bilemem
Minik_anne0 Anneadayi89 Bizde bugün olduk 10+5 zaman çok hızlı geçiyor nezaman hissederiz karnımızda beveği acaba çok heyecanlıyım ☺️Bazen böyle ufak ufak bi sızı oluyor kasıklarımın orda heyecanlanıyorum
Anneadayi89 Minik_anne0 ilk gebelikte genelde 20 li haftalarda hissediliyor benim 2. hafif seyirmeleri hissediyorum