Bebikomm Tunurr hiç diyemem ama nadir 11 haftada 11 kere olmamıştır aserme hiç olmadı bulantı 5-6 falandır
Huser Elayfers Bazen çoğalıyor bazen hiç olmuyor benim bi kasık ağrım bir de göğüs ağrım var ☺️ siz de belirtiler azalınca korkuyor musunuz benim gibi
Bebikomm Elayfers kasık ağrısı ilk zamanlarda çok vardı doktorum progesteron verdi her ihtimale karşı risk olması diye Hala daha ara ara oluyor
Elayfers Bebikomm hmm bana da doktorum normal dedi de yine de insan merak ediylr ne zamana kadar ağrıyacak diye :)
mihribanelizann Bebikomm bende 12 haftalığım iki kızımda kötüydüm bunda pek belirti yok tek tek mide bulantısı oluyor merak ediyorum bu cinsiyeti ne olacak tabii önemli olan sağlıklı olması
Bebikomm 2koftemom bulanıyor ama yağlı baharatlı bulgur tarzı şeyler yediğimde onları yemeyince sıkıntı yok 😂
Bebikomm Elayfers evet normalmiş son aylarda bile oluyormuş ağrı bazılarında ayaklarımı yukarı koyup dinleniyorum hafifliyor çok yorumlamakta gayret etmek lazım 😜
2koftemom Bebikomm valla benımde hap kullanıyorum iyiyim nazar değmesinde 😁 nasıl gidiyor gunler mutlumusn😁
Because Bebikomm rabbim nasip ederse Eylül’ün baş yada ortasına doğru doğumum olacak 🤲🏻🥰 10 haftalığız🐣🐣🐣
Pamukkkkkk 9+5 🥰 çok karın ağrım oluyor kasıklarım ağrıyor mide bulantım var asla unutulacak gibi değil benim ki 😀 Çin takvimi erkek diyor bende erkek hissediyorum hayırlısı 🤲🏻🌺
Bebikomm Elayfers orası öyle tabi bitmiyor ama günün çoğunu uyuyarak geçiriyorum ben kafam kalkmıyor hiç