Gizmooo bende hiçbir belirti yoktu, ki halen de yok 7+5 olmama rağmen.. o kadar çok doktoru ve hemşireleri darladım ki inanamazsınız bıkmışlardı benden artık gülüyorlar halime 🙃 bebişin kalbi atıyor ama sen midem bulanmıyor, gögüslerim sızlamıyor diye ağlanıyorsun diyorlar 🙈 o yüzden lütfen hiiiç olumsuzluğa kapılmayın ❤️