Hatunnn Bugun 23 haftadayiz detayli kontrolumuz vardi, doktor bu haftalara kadar normalde bebekler nasil durmasi gerektigini ogrenir sizinki henuz ogrenmemis makat gelisli duuryor dedi, bakicaz ilerleyen zamanlarrda doner insallah normal dogum icin dedi aama erken bence bu zamandan sonra donme olmaz mi?
Buketali Hatunnn olur mu öyle şey benim ki 33. Haftada döndü son anda bile dönebiliyorlar sağlıklı doğumlar olsun hepimize
tomurcukannesi Hatunnn çok erken daha genelde 32. Haftada dönüyolar. Şuan yeri çok geniş habire pozisyon değişitiriyolar
Zagrozunannesi Hatunnn 37 de bile donen duydum sıkma canını canım o nasıl doktor tovbe yarabbım daha 23 haftalık bısmıllah ya allah akıl fıkır versın artık sezeryana yöneltmek için basvurmadıkları yalan kalmadı...
Hatunnn Buketali ay bilemedimki valla doktorumda cok iyi bi doktor perinatalog ayni zamanda oda uzuldu hatta normal dogum yapmami ostiyordu ama cok umitsiz soyledi gbi geldi bana korktum hayirlisi olsun zaten dogurayimda sekli onemli degil bunada sukur:)
Buketali Hatunnn doktorun öyle konuşmasına çok şaşırdım benim doktorum merak etme döner dedi döndü şükür 🙏 sizin de döner inşallah
Hatunnn Buketnar valla bu doktor beni bosuna korkuttu ozaman 😌erken dogum filnda dedi ama rahim agzimi kontrol etti dedi guzel smdilik bse olmaz bakalim nasip artik tomurcukannesi
Buketnar Hatunnn Her doktorun farklı deneyimleri var canım bilemedim şimdi 😉 ben 39 oldum daha çatı muayenesi bile olmadım sanırım Doğum anına kadar da yapmayacak 🙅♀️😝