Kimm47 Bebeğim 36+4 haftalık ve doktorun bana verdiği gün 7 Mart 39 haftamın sonuna geliyor bide dediği şey bu bebek 38 haftayı bulmaz doğar sezeryan doğum olacam bebek bir hafta ilerde gidiyor erken doğum riskim de var şimdi doktor hesaplamayı yanlış mı yaptı
daisydeniz Kimm47 merhaba ben de sanki hata yokmuş gibi anladım 39. Haftaya gün vermiş ama 38. Hafta da gelebilir demiş sonuçta 38. Haftada da gelse sizi sezeryana alıp doğumunuzu yapabilir.en geç tarihe gün vermesi kötü bir şey değil gibi geldi sonuçta kendi gelmezse bekleyecek ne kadar içeride kalırsa o kadar iyi diye biliyorum bebek için.
Aslylmz Bencede bir sıkıntı var neden öyle yapmıs anlamadım bir karısıklık olmus olabilir siz tekrar görüşün bence geç olmadan
Kimm47 Aslylmz O doktora gitmeyi düşünmüyorum çünkü 28 haftalıktan beri takiplisiyim biliyor herşeyi bu yanlışı yapan ameliyatta da yapar
Esra_G Doktorunuz tam olarak nerde hata yaptı acaba bi yandan normal doğar mı demek istedi, sezaryen tarihini 39 un sonunda verdi artık kendi gelmezse alırız mı demek istedi ben öyle anladım okuyunca ama.. bilemedim hata nerde
Kimm47 Esra_G benimki zorunlu sezeryan çünkü çok ara koymadım oğlumla bu gebeliğimin arasında oğlum 14 aylık