sokulluuu banada doktorum aynı şeyi söyledi cnm bir gün öncesinde tüy dökücü kremle özel bölgemi ve karnın alt tarafını ameliyat olunacak yeri temizlememi söyledi kesinlikle ağda ve jilet kullanma dedi enfeksyon kapma riski oluyor dedi ilk hamileliğmde Türkiyedeydim hiç böyle bi bilgi vermedi doktorum ben jiletle yapmıştım şimdi yurtdışındayım özellikle sezeryan öncesi ve sonrası olacakları anlatmak için hastaneye çağırdılar daha neler neler söyledi bir gün öncesi banyo yapmamı söyledi ama herzamanki şampuan ve duş jeliyle değil ambalajı yeni açılmışla yapıcakmışım mikrop kapabilirmisim temiz pijama girip yatıcam o gece ertesi sabah hastaneye gitmeden önce tekrar duş alıcakmışım krem,losyon deodorant makyaj oje yasak 1 saat anlattı kadın 😁