Minammm Kızlar çok afedersiniz kabızım böyle olunca ıkınmam gerekiyor tuvallette ama bununla birlikte su da geliyor bu idrar mı yoksa bebeğin suyu mu anlayamıyorum panik oldum bana bir akıl verin doktora gideyim mi hemen
catidaki_kedi Minammm bence de bi gidin. Ara ara gelebiliyor Muş. İlk hamileliğimde tabi bu şekilde değil ama gün içinde az az geliyordu. Doktor çubuk testlerden yaptı suyummuş gelen. Zaten durduramadık snradan 3 hafta sürmedi tamamen geldi. Keşke demektense içiniz rahat etsin derim ben
Minammm Zehra9616 Zehra9616 öyle mi dersiniz çok tedirgin oldum bebek hareketlerini hissediyorum aslında bi değişiklik yol doktoruma msj attım
Yaseminf Yine de gidin doktora kabızlık için bi çözüm vardır illaki ve siz idrar olup olmadığı konusunda tereddutteyseniz bi kafanız rahatlasin bi görüşün doktoela ve bence ikinmayin zeytinyağı sürün belki yardımı olur
Minammm catidaki_kedi evet evet çok haklısınız doktoruma msj attım o da normal değil yarın bekliyorum yazmış