GizemCengiz bunu burda okudugum paylasimlarda ogrendim 🐣 soluma yaticam diye uykusuz kaldim 19 haftadayiz bizde arastirdim doktora sordum istemsiz gece zaten bilmem kac poziyon degistiriyormusuz duz yatinca agirlasan rahim damara baski yapmasinda kan akisini engelliyormus sogda bir atar damar varmis o yuzden sag 26 ci haftalardan sonra daha dikkatli soldada en iyi kan akisi olmasi sebiyle en sagliklisi olanmis ama zararli degilmis dikkat et cok yogun yatma hic yatmicaksin demiyorlar 🐣ve daha erken haftan bebek cok hafif daha