Eloshi Kizlar 33 haftaligim sadece sol kasigimda 15 20 dkdir regl agrisi gibi sancim var arada gecip siddetleniyor dogum sancisi felan olabilirmi sizce doktora gideyimmi
kedivebebekannesi5555 Eloshi benimde 33 den sonra regl ağrısına benzer ağrım oluyodu hala oluyor ama doktora gitmedim yalancı sancidir diye düşündüm heralde oyleydide çünkü 36 oldum doğurmqdim 😅
mucizegebelik6 Eloshi 30 haftalığım gecen gece sağ kasigimda 20 dk agri oldu gecti canım. Kasik agrisi tek basına sancı olacağına işaret etmez bence ama sen bilirsin icine sinmezse git istersen
kedivebebekannesi5555 Eloshi birde doğum sancısı belden karna doğru giriyormuş, benim sadece kasıklarimdaydi ağrı
Kubraa23 Olabilir git ben bu sancıyla 27. Haftada etken doğum riskiyle 1 gece hastanede yattım hiç ihmal etme bence
Eloshi Kubraa23 suan hickirio bebegim ama agri gecmiyor tek tarafli dgum sancisi tek tarafli olmaz diyorlar ama sizdedemi oyle oldu
Eloshi Mocuzemiz rahim.buyudugu icin olabilir sizin belki ozaman adet sancisi gibi oluyordu banada ama.bu kdr siddetli degildi genede doktorunuza bildirin bnce haftaniz erken
Mocuzemiz Eloshi siddetli deil canim uzananda kalkanda olur sizdede oyle olurdumu 15 hafta dartinma gibi?2 3 gundur olur evvel yok idi
Eloshi kedivebebekannesi5555 yani biraz hafifledi suan arada oluyor bnmkide sizinki gibi sanirim yarin gitcem zten bakalim insallah dediginiz gibi birseydir
Eloshi Mocuzemiz yani ara ara oluyordu ama baska birseyde olabilir doktora gitmekte fayda var bence benim agrim cok oluyordu progestan kullandim 4 aya kadr
Nasaearth Eloshi idrar yolu enfeksiyonu da olabilir dr gitmekte fayda var benim de sağ kasıkta ve belimde şiddetli ağrı vardı enfeksiyon çıktı
Mocuzemiz Eloshi 15 hafta ikiz bende doktor rahim buyuyur ondan ola bilir dedi bebekin ayagi awagdaymiw
Mrv58 Eloshi bende iki gün once sağ kasigimin ağrısına gittim tutuldu uzanırken ağrıdı enfeksiyon varmış cnm antibiyotik feln verdiler