Gonca59 32 de yani geçen hafta gittiğimde 2300 43 cm di. 38. Haftada doğum yapacağım 3 ü bulsa kafii ki geçer dedi doktorum. Bu genlerle alakalı birazda . İlk gebeliğimde önden ilerliyordu . Zamanında sağlıkla doğsunlar da kilo sonrasında zaten hızlı bir şekilde alınıyor