kedivebebekannesi5555 Betul44selinay oh masallah , normal mi ben bilmiyorum ama tontis bir bebeğin olacağı kesin 😻 ne yedin ne içtin acabaa merak ettimm
Busra2013 Betul44selinay nasıl sıfır sancı kıloyla sancının alakası ne😂bende 37+1 37+6 da kontrolum var bızımkı nolmus acep mrk esıom😂
mucizegebelik6 Betul44selinay masalah iki hafta önden mi gidiyorsunuz 25 30 haftalarda kilosu neydi acabaa cok merak ettim Suan 🤭
Betul44selinay uckedibirbebek vallahİ özel birşey yemedim ama 25 30 arasında çok fazla muz asermistim. O haftalardan beri iki hafta önde gidiyor.
Betul44selinay Busra2013 bu haftalarda doğum ihtimali de yok onu kastettim. Alakası yok kiloyla sancinin elbette
Busra2013 Betul44selinay ya dogru sızınde kılosu baya onde ınsallah sancılanırsın da dogsr ılerkı haftalara kdr gıderse dahada alır mecbur sezeryan yaparlar
21glcn Betul44selinay aynı durumdayız canım ama benim sancım var düzenli değil maalesef pazartesi muayene olcam gelir belki o zamana kadar 😂
Liva2013 Benim kızım 38. Haftada 4 kilo 10 gram doğdu muz süt ve kuruyemiş çok yerdim alakalı olabilir