Kızlar selam dün Tetanozumun ilk dozunu vurdurdum. Gündüz hiçbir şey yoktu ama akşam ateşlendim. Annem ıslak bezi alnıma koyduktan sonra geçti. Fakat bugünde ateşlenince bebeğim için endişelendim. Böyle bir durum yaşayan varmı aranızda. Bilgilendirirseniz çok sevinirim.