Cns22 bu arada son gonderinize baktım 15.gün silik olmaz test yani çatlatma iğnesinin etkisi geçmiştir, olumlu olma ihtimali yuksek. Bende iki defa asılama olmuştum ordan sureci biliyorum. Tüp bebekle hamile kaldım testim silik cıkıyordu benımde hatta değer yuksek oldugu halde silikti. Kan verin bence insallah gönlünüzce sonuclansın☺️🙏