Iyi akşamlar kızlar 24 haftanın içerisindeyiz, bir kaç gündür iki güne bir karnımda sertlik ve şişlik oluyor bunun sebebi nedir acaba? Bilgisi olan ? Böyle olduğunda zor nefes alıyorum resmen çok sert oluyor ve karnımın etrafi acıyor sanki bu durumu yaşayan var mı