gamzeozer16 ıgm 0.87 sınır değer olarak geçiyor. Benimde ilk yaptırdığım testte 0.83 çıkmıştı. Aşağıda arkadaşın dediği gibi çok stresnışdım, üzüldüm ama gerek yokmuş gerçekten. Özel hastanede 2 gün sonra tekrar kan verdim. 0.48 çıktı bu sefer, doktorum testten kaynaklıdır dedi. Ama emin olamadım yüne de tekrar devlet hastanesine gittim, doktor hepsini tekrardan istedi. Igm orda tekrar 0.83 çıktı. Şükür ki Avidite testim de yüksek çıktı. Doktor önceden geçirmişsin bir problem yok dedi. O nedenle hiç stres olmayın. Muhtemelen sizin de benimki gibi olacaktır😊