Bebekannesi333 Hanımlar yaklaşık 1 saattir karnım taş gibi sağ ve sol bölgem de de ağrı var sebebini bilen var mi
halimos25 Bebekannesi333 24 haftanın içerisindeyim birkaç gündür aynısını yaşıyorum uzun süren bir şişlik ve sertlik oluyor nefesimi kesiyor resmen. Sebebini bende merak ediyorum 🥴
Ozlemyeni Bebekannesi333 ben 16 haftadayim benim rahim kasilmam oldu.ultrasonda sismis bi bolge gibiydi.progestan kullan rahim sakinlesin dedi.bi de gecenlerde burdan biri mangezyum al demisti
Vegnsmba Ozlemyeni merhaba kasilmalardan bi siki ti yasadiniz mi ne durumdasinz 15 haftadayim bende de sertlesme var progestan kullaniyorum. Doktor normal dedi ama endiseliyim