@Happymami suan 12 + 3 haftalığım 2.gebeliğim 1.hamileliğimde hersey yolunda dediler öyle de oldu.Geçen hafta gittim Zeynep kamil de ikili test yaptırdım.ense kalınlığı 2,47 çıktı doktor biraz yüksek dedi.sonucu 25 Şubat da öğrenicem.Tabi o biraz yüksek demesi bile benim moralimi o kadar bozdu ki.😞sonucu almadan hergün bu testi düşünüyorum.Etrafımda moral veriyor hayır bu testlerin gerçeklik payı yok çok sayıda sağlıklı çocuk dünyaya getiren var diye.Ama gelin görün yaşayan bilir.Yaptırdığıma pişmanım cünkü cidden moralimi bozdu.İnsan bence önce şunu düşünmeli Hersey Allahtan ben o çocuğu sağlıklıda olsa sağlıksızda olsa istiyorum kabulüne girebilmek bence.