Kızlar adetime iki gün var gebelik şüphem vardı gittim kan verdim 1.20 çıktı demek ki bu ay da olmadı. Doğal adet söktürücü var mı bildiğiniz iki güne olmazsam deneyeyim. Adet baslayinca 3. Günü femaraya başlayacağım Dr kontrolünde. O yüzden biraz sabirsizim 🍀