Bsrahb 7 tane yıyıyorum ben doktorum avcunu doldur hurmayla 1 avuc dolusu ye demişti çok kolaylaşacak doğumun orası kaygan olacak su gibi akıp gelecek demişti
Yarın bende yerleri sileyim yürüyüş falan yapıyorum ama hiç bi hareketlenme yok sadece arada alt tarafıma bi sızı gelıyor acı gibi o kadar bazende kasıklarım belim çok ağrıyor