Havin1995 Bende de 4 tane var. Diğeri 1 tanesi de sınırda oda her an çıkabilir dedi doktor. Riske atmamak adına normal doğum yapmayacağım. Sezaryen olacağım. Bel fıtığı olan bir yakınım var oda sezaryen oldu. Doktorlar genelde önermiyorlar normal doğumu. Benim doktorumda önermedi.