Canım hap muhtemelen antibiyotiktir bana da ilk doğumda vermişti düzenli kullan dikişlerinin bakımını iyi yap kuru tut kantaron yağı sürebilirsin ya da krem yazdırabilirsin doktoruna ağrı sızı vs olursa benim biraz erken düşmüştü dikişlerim kaynamadan açıldı hafif zaten üç dikişim vardı o da sonradan kendi kendine kaynadı