Ben 8haftalikta gittim bebek ve kese normal boyuttaydi.ama kalp sesi cok derinden geliyordu.ekranda da kalp atisini gozle gordum kesen in icinde.bikac hafta bekliyim biraz buyusun oyle gidiyim dedim.bu hafta 10.haftadayiz Cuma gunu randevum var doktor korkuttu kalp Atisi gelmezse bebek ölmus olabilir farkedilmezse gebelik zehirlenmesi olabilir ultrasonda bakilmasi lazim dedi.cumaya kadar nasil beklicem bilmiyorum.goguslerinde agriyor kasiklarimda batma ve sertlesme var ara ara mide bulanti da oluyor ama doktor oyle diyince acaba durmus olabilir mi korktum😞 bunu yasayan var mi?