ElifKural İki gündür midemde bi rahatsızlık var afedersiniz ama sürekli bi geğirme oluyo reflü gibi böyle sade soda içiyorum sakız çiğniyorum ama geçmiyor tavsiyesi olan ?
SeherBerkman ElifKural sade sodanın içine limon sık çok az da tuz ekle bir süre iyi geliyor. Benimde çok oluyor 😏
Marisol ElifKural bende de bi kaç gün oldu. İnternette detaylı yazıyor aslında. Beslenmeye dikkat etmeli, bol su içmeli, baharattan uzak durulmalı, domates yenmemeli, kafein yasak... aklımda kalanlar bunlar... çok uzun süre aç kalınmamalı.
Nergizreisss bende öyleyim maalesef çözümü soguk sütte buldum yarım çay bardağı soguk sut icin hemen faydasını görürsünüz geçmiş olsun
Marisol ElifKural olabilir. ben de bildiğim halde domates yedim dün. Gece süt içip anca uyuyabildim :)
Harunnisa ElifKural en iyisi mide şurubu doktor verdi bana surekli icmiyorum cok dayanamiyacak haldeyken mide surubunun bebege zarari yokmus fazla tuketildiginde zarari olabilirmis haftada veya iki haftada bir içiyorum bende diger zamanlar zor sabrediyorum
ElifKural Esmabaynsldz bende içiyorum aklıma geldikce mide bulantım olacak sanırım ona iyi gelen birşey biliyormusun 😌
Esmabaynsldz ElifKural aslında sütün bile işe yaramadığı durumlarda doktor bana gaviscon şurup vermişti onu içiyorum o da acıktırıyor biraz sütle idare ediyorum 😂😂