Rabia344 guly1 Merhaba canım bende yaptırdım daha sonucumu almadım. Bir şeyi çok merak ediyorum sonuç evrakta nasıl çıkıyor şema grafik halinde mi yoksa normal kan sonucu şeklinde mi ?
guly1 Rabia344 hem şema olarak hem de risk varsa yüksek risk diye neyde varsa yazılı olarak belirtiliyor canım, hayırlı sonuclar inşallah.
Rabia344 guly1 sağol canım benim senin için de çok dua edeceğim inşallah tertemiz sonuçlar ile karşılaşırsın rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin 🤍🌸
guly1 Rabia344 Allah razı olsun canım, ayrıntılı ultrason da hiç bir sorun çıkmadı bizde çok şükür bazen testlerde yanlış sonuç verebiliyor🙏🏽 umarım sende güzel sonuçlar almışsındır 🙏🏽🙏🏽❤️
Dilber2210 guly1 çok sevindim sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲 biz de haftaya ayrıntılı ultrasona girecez inşallah bizim de güzel sonuç çıkar dua edin🤲🤲
Haticekanik guly1 Benimde ayrıntılı da her şey normal gözüküyor ama dörtlü de yüksek risk çıktı 🤷 perinatolojiye yönlendirdi