Esrskrylmz Kızlar Allah aşkına yardım edin bütün bez markalarını denedim numara olarak da denedim ama sürekli bebeğimin çişi sızdırıyor kıyafetlerine buna nasıl bir çözüm bulucam sorun ne onu da anlayamadım ki kafayı yicem 🤦🏻♀️
Mysaa Esrskrylmz canım küçük geliyorsa sızıdırr bez yani 3 kullanıyorsan 3+ al baktın sızdırıyor 4 al örnek hani o sekil de dene birde . Ben de primada hiç sızma görmedim slepy her bez paketinden illaki 5 10 Tane cıkıyor sızdıran ama küçük gelmesinden ötürü olabilir her bezi denediysen büyük olmasıda sızdırır bu arada ara numara bezleri dene canım
Esrskrylmz eylulabla_oluyor arkadaşımın arta kalan prima bezlerini verdi kullandım bugün o da sızdırdı numara olarak büyüğünü mü almam gerekiyor acaba bilmiyorum ki
Esrskrylmz elfmoom olabildiğince sıkı bağlıyorum 2 numara denedim o da sızdırdı ne yapacağımı şaşırdım artık 🥲
eylulabla_oluyor Esrskrylmz kilosuna göre olması lazım numarasının canm kızım 10 kilo 5 numara kullanıyoruz akşam 10-11-12 gibi bağlarım ertesi gün 11-12-1 inanmazsın yani abartı dersin o saatlerde açarım 12 saat net durur çoğunluk sızdırma filan asla olmaz molfixe geçtik itten pişman olduk pahalıda olsa tekrar prima sipariş verdi eşim hemen
Deletedmom727271 Bezlerin üzerinde ayları yazıyor ona göre almalısınız küçük geliyordur ya da gevşek bağlıyorsunuzdur biraz
Esrskrylmz Deletedmom727271 gevşek bağlamıyorum sleepynin 2 numarasını kullandım sızdırdı o da başka markanın bir büyük numarasını kullanmam gerekiyor heralde bilmiyorum ki 🤷🏻♀️
Mihriballim Erkek bebekde pipisini yukarı doğru değilde aşağı doğru eğerek bezleyin o zaman çıkmaz kız bebekse de yan bariyerleri bezledikten sonra düzeltin
Esrskrylmz Mihriballim pipisini aşağı doğru indiriyorum öyle bezliyorum o biraz işe yaradı ama yine sızdırdı tabi .. 🥲🥲
Aslaninannesi01 Esrskrylmz oğlum 6 aylık hiç sızdırma yaşamadık ama her markada yaşadı iseniz aldığınız numarada sıkıntı olabilir
Mihriballim Esrskrylmz bebeğiniz kaç kilo kaç numara bez kullaniyorsunuz yada çok uzun saatler mi kalıyor bez
Merveshah Esrskrylmz prima nin premium care markasi var bebisin kilosuna gore alin bide bir arkadas ayina gore demiste onemli olan kilosu bebegin
Sekacin_16 Esrskrylmz benim oğlumun da belinden sızardı Prima premium care kullanırdım ama bezi bağlamadan önce bel kısmını içe katlayıp sızdırma sorunu çözdüm. Belki faydası olur.☺️
Esrskrylmz Mihriballim şuanda 4.550 kilo 2 numara kullanıyorum bezini de sürekli kontrol ediyorum ama günde 1-2 kere muhakkak zıbınına geçiyor
Nilufer_ Esrskrylmz ben 2 yıldır prima kullanmıyorum hiç sızdırma yaşamadım. Numarası ya küçük ya sızdıracak kadar büyük geliyor olabilir. Kilosuna göre alıp tekrar deneyin isterseniz
mcansu Esrskrylmz 3 numaraya geçin eğer sleppy ise çünkü kalıbı dar onların. Bebeğim 5200 şu an hafiften lastik izi olmaya başladı 3 numara mesela elimdeki paket bitsin 3+ geçicem. Hiç sızdırma yaşamadık biz.
Sinemmmmm58 Esrskrylmz sizma yapiyosa kucuk geliyo olabilir canim 1 buyugunu dene bizde 5 kullaniyorduk baktim hem sizdiriyor hem.lastik izi oluyo 6 numaraya gectim 🤦♀️
Esrskrylmz Sinemmmmm58 evet büyük numaraya geçmem gerekiyor galiba çocuğum da perişan oldu üstü ıslanıyor sürekli kıyafet değiştiriyorum hasta olacak diye korkuyorum🥺