tatliayminaninannesi seri4270 malesef çoooook küçük oluyorlar küçücük şapkalar bile büyük geliyor o bone hayatta olmaz😂
Oznurkk seri4270 bende fiyonklu bandana alayım dedim ama yorumlarda hep fiyonk yenidoğanın yüzüne büyük demiş. Bu daha büyük olur maalesef bende istiyorum aslında arkadan iğneyle tuttururum diye düşündüm 🤭
seri4270 tatliayminaninannesi yaaa öyle mi 🙈 güya hastane için yaptırmıştım bir kaç tane olsun sonra giyer artık yapacak bişey yok☺️🌸
tatliayminaninannesi seri4270 yine al yanına bi tane denersin olcağını zannetmiyorum ama dene yine de😊