uleKurbanKazan Bugün tam 38 haftalık olduk iş yerimden ayrılalı 10 gün oluyor geçen hafta çalışamaz raporumu teslim ettim. Evimi temizledim annemde kalacağım için onun evini temizledim hiç yatmadım evde kaldığım sürede hep aktiftim eğilip yer silmeden mutfak dolabı silmeye herşeyi bilinçli ve özellikle yaptım hareket olsun diye. Hurma yemeye yeni başladım geç mi kaldım bilmiyorum illaki vardır zamanı fakat bu kadar harekete tek bir sancı bile hissetmedim 36. Haftadan bu yana bel ağrım var düzenli benim haftalarımda olan arkadaşlarım neler yapıyorsunuz tavsiyeleriniz neler hamilelikten çok daraldım biran önce doğurmak istiyorum :(
Sukranerolkaradag uleKurbanKazan Ablam arife günü o kadar çok yormuş ki bayram sabahı bebeğini kucağına aldı 20 gün erken. Ben de o kadar temizlik yaptım eğil kalk halı sil cam sil 15 günüm vardı o zaman hiç bişey olmadı 😕😕😕
uleKurbanKazan Birde normal şartlarda daha zaman var fakat bebeğimin kilosu 3.650 40 ları görürsek 4 ü bulacak belki geçecek bu haftalarda gelmesi herkes için en hayırlısı olacak o yüzden kasılıyorum
Lalamehtap Sen ne yaparsan yap o kendi keyfine göre geliyor 😀 ben de çok sıkıldım birincisi 35 in sonunda geldi, bugun bu yakisikli 35 oldu , sıcaklarda hiç çekilmiyor dogsun diye gözüne bakıyorum. Ama ilk bebeğimi 2 gün kuvözde tutmuşlardı o anları hatırladıkça patlasam da sonuna kadar beklemeye razı geliyorum. Diğer turkusu çok can sıkıcı oluyor. Hayırlısı ile kucağına alırsın insallah
uleKurbanKazan Lalamehtap doğru diyorsunuz işte riskli haftaları da geçince insan bitsin hemen istiyor bazen diyorum şakasına gidelim akşam sezeryana girelim 2 saat sonra bebek severiz 🤣keyfini bekliyoruz bebişin napalım ☺️ amin hepimiz hayırlısıyla kavuşalım 🙏
uleKurbanKazan Sukranerolkaradag bende 2 ev temizledim sadece perdeleri eşim astı camlara kadar sildim olmayınca olmuyor demek ki bekliyoruz