Kizlar merhaba 27 haftalık ikinci kızıma hamileyim ilk 3 ay düşük riskim vardı bebeğin eşinde kanama vardı sonra geçmiş dedi doktor 4 buçuk aylık hissettim kızımı ama ogundur bugündür resmen rahminde gibi hareket edince rahmim de hissediyorum sureklide aşağıda duruyor zaten şu son bı kacgundur sürekli orda hissediyorum bu kasiklarimin olduğu yer baya aşağı yani ama herhanginbi kanama sancım yok gitmeyi düşünüyorum gece acile eşim calisiyo gün içi yoğun sizce normal mi varmi böyle hisseden