Ozkangamze2016 Selam kızlar 20 +5 hafta hamileyim bugub sağlık ocaginda kan sonucumu almaya gittim kanda enfeksiyon gözüküyor dedi doktor bebeğe bi zararı olur mu acaba bilgisi olan var mı yada daha önce başına gelen
hemsirebianne0901 Ozkangamze2016 crp degeriniz yüksek çıktıysa doktorunuz önerirse antibiyotik kullanmaniz gerekebilir
dilaaaraozturk Ozkangamze2016 canım benim de ilk zamanlar enfeksiyon cıkıyordu yüksekse eğer antibıyptok veriyor ams normal antibiyotik değil böyle agızda kendisi eriyor düşük dozlu antibiyotik doktoruna göster bi ona göre tedavi olursun
gldn065807 Ozkangamze2016 benim crp 10 du herhangi bir tedavi uygulanmadi gebelikte yukselebiliryor dedi