Çocuk olsun diye kendimizi yiyoruz belki aylar belki yıllarca. Sonra düşük riski geliyor, çocuğa riskli deniyor, kordon dolanıyor kakasını yiyor. Allahım daha 7. Haftadayım aklım çıkıyor ya şimdiden diyorum evlat ne zor bir şeymiş. Allah herkesi bir şekilde sınıyor ama ne bileyim kafamı bi rahat bırakamadım :(