guzel_anne1 benim de ilk gebeliğim canım, öncelikle şampuan olarak uni baby aldım, kıyafetlerini yıkamak için roxy dalan toz deterjanını aldım çok memnun kaldım yıkadım mis gibi oldular, yumuşatıcı olarak da uni baby tercih ettim, pişik kremini henüz almadım ama bepanthol almayı düşünüyorum çok öneriliyor diye, bu şekilde canım