Kizlar bugun doktora gittim kan sonucumu verdim gebelik var dedi neysee ultrasona yattim keseyi de gordum bebiside kenardan olusmaya başlamış dedi minicik birseydi bu arada ikinci hamileligim 😁 5+5 dedi 6 haftalik ama benim hesaplamama gore 6+3 çıkıyor kalp atışını biraz duyduk ama erken dedi 2 hafta sonra tekrar gel dedi folica yazdi