Merhaba kızlar, benim Şubat 2′de regl olacaktı ama çok kısa sürdü ve tahlil verince prolaktin 28 çıktı.. Şuan doktora gitmedim ama göğüslerim iki gündür aşırı ağrıyor ve damarları belirginleşti.. Bat’a 14 gün var. Tahlil verdiğimde reglimi 4 gün geçmişti..