Seydasntrk Ben ilk haftalarda özele gittim daha sonra hep devlete gittim bana ultrason fotoğrafı vermedi hiç devlet şimdi özele gidicem 28 haftalığım ama renkli mi olur bilmiyorum birde yüzünü görebilir miyim acaba ? 🙏😊
ahmetinoznuru Seydasntrk ben de 28 haftalığım 🥰 3 hafta önce gittik yüzünün yarısını eliyle kapatmış da olsa görebildik aldık da görüntüsünü renkli olarak ondan bir ay önce de detaylıda yüzünü göstermek istedi doktor ama iki eliyle kapattığı için görememiştik İnşaAllah gösterir sizinki de 🌸
SerraLinasmom Seydasntrk Özel hastanede 3 D görüntü veriyorlar öyle tatlı kiiii bana her ay veriyor artık doktorum 🥰
Seydasntrk benimmdunyamm sordum tabi istedim hatta makinelerimiz güzel değil vermiyoruz dediler 🤷🏻♀️