Bf9096 merhabalar, ben 12 senedir hipotiroidle yaşıyorum. Şu an 31 haftalık gebeyim. Gebeliğin başında kullandığım ilaç bebeğim ve bana yetmediğinden değerlerim 10-11 civarına kadar yükseldi ve ilacımın dozu değiştirildi. Şu an 1.90 civarında. Ayrıca size direk endokrin doktorunun söylediğini yazıyorum.” Hiçbirimiz süper zekalı değiliz. Çocuğumun zekası geride kalacak gibi bir şey yok. İnternetten ve bu işin uzmanı olmayan kişilerden duyduklarınıza itibar etmeyiniz. Çocuğunuzda zeka geriliği ancak ve ancak tiroid takibi yapılmayan ve değerleri çok yükselen kişilerde mümkün olabilir, eğer hiç tedavi edilmezlerse… tsh değeri 15-20 lerde olup doğum yapan ve gayet sağlıklı çocuğu olan gebe hastalarım oldu. Endişe etmeyin ilacınızı kesinlikle düzenli kullanın.” 😇