hiç kimsenin aynı olmaz belirtiler kaybolsa dahi bebek sağlıklı olabilir veya hic bi belirti olmadan bebeğin maalesef kalbi durabilir.. strese girmeyin her yeni hamile bu gibi düsüncelere girebiliyo ben de dahil insallah sorunsuz ilerler. teyzemin bebeğin 3 hafta belirtisiz kalbi durmuş kontrole gidince öğrendi benim hiç bi belirtim yoktu (ne mide bulantısı ne kusma) ama öyle biseyle karsılasmadım yani bilemeyiz bunu