Lalamehtap Pembemimavimi rahim genişlemesi sancılarıdir, biraz da ayaklardan usumemeye dikkat etmelisin ☺️
Mhmmd-07 Pembemimavimi ben de olmuştu canim o haftalarda. Doktora sordugum da rahim genişliyor doğal olarak acısını hissettirir demisti. Ne olsa rahim gobek deliginin uzerine kadar cikiyor. Tavsiyem dinlen ve pozisyonun da en rahatini bulmaya çalıs.
Pembemimavimi Mhmmd-07 yatiyorum aslinda bisey de yqpamdim bugun bebek de inadinq qgrinin oldugu yere gdiiyo ordan birde tekme atiyor
MgeBac Bende 27+4 üm aynı ağrılar bendede oluyor.ilk başlarda çok korktum erken doğum muhabbeti olur diye ama doktora gittim serum iğne falan verdi.acaba dedim kendi kendime herkes yaşıyomu benim yaşadığımı.bir de bişey daha sorucam bugün baya bi hareketsiz sizinde böyle günleriniz oluyor mu?normalde her hareketini hissederim çünkü
Pembemimavimi MgeBac yok masallahi var bugun baya hareketli agrinin ustune ustune vuruyor. Ama hareketsoz olduğu yada benim hissetmedigim zamanlarda oldu.