MASAL6165
Merhaba, benimde erken dogum riskim vardi fakat 37 hafta olduk bile☺️ Sakin kendinizi uzup hamileliginizi zehir etmeyin miyomunuzun yerini ogrenin rahim agzini kapatmiyosa normal dogum yapmaniz bile mumkun. Evet ilk 3 ay hayatimda yasamadigim agri ve kanamalar gecirdim proluton igne kullandim 3 gunde bir 3 ay boyunca ve parol agrilar icin. Bebek buyunce miyomu yukari dogru itmis o yuzden artik bi zarari yok sadece tennis topu gibi elime geliyor baya buyuk benimki 10cm kadar. Umarim saglikli ilerler ve sizde bu haftalari gorursunuz🙏🏼