Fatos0660
Insallah🙏🏼 Miyomun yeri cok onemli benimki sol tarafta rahim duvarinin disinda,ilk aylarda asagidaydi o yuzden cok agri ve kanama yapiyordu bebis buyudukce bunu yukari dogru itmis rahim agzina yakin olmadigi icin normal dogum yapmam mumkun sadece bebegimin yeri normalden daha dar miyomdan dolayi o yuzden erken dogum riskim var biraz ama cok sukur doktorum normal dogum yapabilirsin dedi rahim agzina yakin olmayan miyomda her anne yapabilir dedi. Ben doktorumu degistirdim 16. Haftamda ilk gittigim doktor direk sezeryan demisti sezeryanda kanaman cok olur dogumdan sonra bi ameliyat daha diyordu bende o yuzden doktorumu degistirdim,simdiki doktorumdan Allah razi olsun en ince detayina kadar anlatti normal olarak ilerliyoruz sizinde miyomunuz rahim agzina yakin degilse mutlaka normal isteyin🙏🏼