Kbrmoms_ https://imgyukle.com/i/EVyEPS https://imgyukle.com/i/EVykWG Kızlar evde covid testi yaptım 2. Çizgi böyle çıktı sizce koranamıyım 13 haftalık gebeyim bilgisi olan yardım edebilirse çok sevinirim
Zehra9616 Kbrmoms_ pozitifsin sanirim pcr ver hastahanede bence hemen sagliklica atlamaya calis varsada 14 gundur evden cikamiyorum sinirlerim bozuldu iyice
Halimeek-8 Bende bugün covid olduğumu öğrendim 7 gün karantina verdiler valla heryerim ağrıyor nasıl atlatılır bilmiyorum 😢
Ozgearpacii Kbrmoms_ benimde öksürük burun akıntım var boğaz ağrım geçti ama hastanede verdiğim pcr testi negatif çıktı anlayamadım
Halimeek-8 Ozgearpacii Zaten bu nasıl bi hastalık anlamadım bende yoktur kesin dedim bademciklerimden olmuştır yine dedim korona çıktım tat koku gitmedi boğaz ağrım vs de yok😀
Ozgearpacii Halimeek-8 aman olmasın keşke de hafif atlatın. Zaten ilaç kullanamıyoruz bari güçsüz düşmeyin 🌼
Halimeek-8 Kbrmoms_ Benim 3. Günüm grip gibiyim sadece ya ağrı ateş vs yok umarım bian önce iyileşiriz
Halimeek-8 Ozgearpacii İlaç kullanabiliyorum parol agumentin ve kan sulandırıcı verdi onlar iyi geldi ki doktor covid i en rahat hamileler atlatır dedi