11+5 teyim ilk defa inanilmaz bir bicak saplanmasi gibi batma ve agrim olustu. Gece basladi hala devam ediyor sancilar sanki bir igne batiyormus gibi bir dakika araliklarla kramplar giriyor vajinal bolgeme ve sag tarafina. Acaba ayni durumu yasayan oldu mu? Veya ilacsiz cozume kavusan? (Not:idrar yolu ile alakasi yok cunku tuvaletimi rahat ve acisiz yapabiliyorum)