Denizliche kesinlikle tavsiye ederim bende ileri derece migren hastasıyım bunu yapıodum ataklarım gelince normalde acllik oluyordum serum, igne karısımı ancak fayda ediodu ama hamilelikte parol bile kullanmadm ☺️ Yalnız orda yazmayı unutmusum tülbentin naylon olmamasına dikkat et canım hava aldırmıyor yakıyor orası yara oluyor naylondan :) şifa olsun 💙